Ahad, 22 Mac 2009

sebulan dalam kenangan...

arini genap sebulan aku tggalkan kem foto..dlm jangka masa sebulan ni,sepatutnya byk dah gmbr2 yg patut aku 'snap'..tapi memandangkan keterbatasan masa yg ada..terpaksalah aku tgguhkan dulu segala kemaruk yg duk ada tu..
kalau nak diikutkan petua,sang ketua SN dulu dah pesan,.."jgn sayang shutter tu..saya dulu ambik 10,000 keping gmbr dlm masa sebulan.."
nak capai tahap tu..gamaknya kamera kena tergantung kat leher la sentiasa..:-)
apa2 pun,skali lagi nak ucapkan time kasih bebanyak pada pihak CS yg sudi mengajar..
walaupun tak dpt semua ilmu2 yg diaorg ada,kurang2nya dapat gak tahu rule dan law amik gambor ni..
jadi...sempena sebulan lepas yg berharga..aku nak raikan bersama krew CS (yg bernasib baik shj)...hehehehe
diaorg ni sebenarnya ada job kat indera mahkota,kuantan..tah cmana tetiba diorang lalu kat depan kedai aku..si udey ternampak aku..dia singgah la..jadi rezeki korang la arini..udey yg nampak,tapi piejan yg paling banyak mkn..3 pggan je...hahaha
udey,piejan n da gang..ngah melayan nafsu makan kat kedai aku..

2 ulasan: