Selasa, 24 Mac 2009

italy oh italy!!!

huwaaa!!!tahun ni,banyak program dalam kepala hotak aku...mggu depan ada kursus borong china...patutnya destinasi pertama aku tahun ni china..itupun lepas gi kursus dulu laa...alhamdulillah,ada gak tempat kosong utk kursus tu..bkn apa,apa2 hal kena gi kursus dulu,kurang2nya bleh tahu sikit sebanyak selok belok perihal tempat tu...yg pasti,destinasi ke china mmg wajib pegi,cuma bulan berapa nak gi,xpasti lagi...sebab....
aku diganggu oleh tempat yg bernama ITALY!!!!
tah cmana tetiba duk merewang2 dlm kepala hotak aku nak gi rome,italy....hadus...gila sgguh...
ni bukan aktiviti mkn angin,bkn ada keje,bkn gi blajo...cuma...tahun ni final champions league wat kat rome,hahahaha...
bukan kemaruk sgt nak tgk bola sampai jauh2 gitu...astro dah ada,bkn payah takat nak tgk bola...tapi tu laaa...teringin nak tgk live kat tempat diorang(walau kalu sampai sana,jgn harap dpt masuk stadium)kurang2 dpt tgk bigscreen kat rome!!!perghhh!!!!tggi sgguh angan2...
kebetulan venue final ECL tahun ni kat tempat cun melecun...aku rasa berbaloi kalu sampai pon...
jadi start mggu lepas aku duk survey2 cmana nak bagi boleh gi jugak...start dari tiket flight,semua aku dah tgk..rega dia kira cun sgt dah...tarikh final 27/5/2009...
pastu,tadi plak aku duk kol seme member2 yg kamcing ngan aku,yg mana aku rasa ada kabel yg kuat ngan ramai student oversea...
tapi....itulah...takat ni jawapan yg aku terima hampa belaka....hadusss....kwn2 aku duk cite,kalu italy payah...mana ada org duk sana sgt...,student plak,rasa2 lgsung xdak kot...diorg yg ckp,susah la kalu aku nak gi italy...kalu jerman,paris,UK,timur tengah...diorg bleh tlg kontek member2 yg ada kat sana....student kita pun ramai kat tempat2 tu...
aku dah blur ni...tak logik laa kalu aku nak gagah jgk gi sorang2...dah try ajak2 sorang dua geng2 yg ada,tapi ntah...takut kot...tak pun terkejut sbb nak gi italy...
aku rasa la...kalu terlepas tahun ni,mgkin payah dah nak jumpa kesempatan gini lagi...dari segi masa,kewangan,anak bini...hadusssss....sayangnya....
nak tggu 2-3 tahun pulak laa...tu pun mgkin 2 tahun lagi kot..
UEFA CHAMPION LEAGUE FINAL 2010- Santiago Bernabéu Stadium,MADRID,SPAIN.
UEFA CHAMPION LEAGUE FINAL 2011- Wembley Stadium in London,ENGLAND
UEFA CHAMPION LEAGUE FINAL 2012- Fußball Arena München in Munich,GERMANY

kalu ikutkan venue tahun2 seterusnya,harapan utk bertemankan rakyat malaysia kat sana cerah...tapi yg xsyoknya...tarikh tu lmbat lagi...bertahun2 lagi...dahtu,kita plak xleh jangka apa yg berlaku kan..tah jadi tah tidak,tah ada duit,tah tidak,tah dapat anak lagi ke...mana la tau kan...
italy oh italy....kempunannya aku...

hape daa...negara depa pon dah mcm kasut pompuan..patutla 'karen2' seme kat sana..

huish..lawa sgguh ni...kat teluk intan pun ada satu kan??yg condong2 tu kan..hehehe
ni kalu dapat gi,berbaloi sgguh laa....

stadium olimpik rom...fsdjfhsfghurfhrkjvkcvlfkghlfdhgfdkg...














Tiada ulasan:

Catat Ulasan