Isnin, 30 Mac 2009

disebalik tabir...

ni upload gambo2 yg sempat di'snap' masa f/camp ritu..tgk geng lain duk boh gambo2 diaorg,cam best plak...jadi aku pon nak letak la sbg koleksi...
utkl hezri.mgkn mu xdak lagi yg ni,jadi kalu nak,mu kena mtk izin aku dulu,sbb ni gambar aku,aku penat2 ambik,mana buleh nak bagi mu free2..kena bayar arrr...hahahahaha

ni nasri..dari group 6..schoolmate aku dulu..dia ni best student kelantan spm97..skrg jd doktor..
kepala hotak dia,toksah cakap laa...dia ni tahap genius yg karan gila dah ni..masa skolah dulu geng2 aku semua panggil dia matyi gila..sbb otak dia mcm gam..xpayah menghafal..skali tgk je dia bleh ingat semua...arghhh..kalu nak cite pasal dia,berjela2 la...tak sangka bleh jumpa kat situ aritu..
producer n director...
yg pakai baju merah tu producer...yg pakai baju hitam tu director..director konon,director ahmad nisfu??..ko wat filem2 biru boleh la hezri...haahahhahahaha
yg baju merah tu joe the producer a.k.a steven speedboat..huahuahuahua..
tah hape dibincangkan oleh malaun 2ekor ni...konon nak wat adegan kapal angkasa mendarat ke hape??

fuhhh!!!..machonya!!sapa mamat ni??ni boleh jadi model iklan rokok kretek nusantara ni..




ttg babak ni,semua org konfius...yg mana moqh yg mana kambing??




tapi kan...sayang la...
sbb xdpt nak publish kat sini the best pic yg melayakkan geng kitaorg dpt best group..
lagipun kitaorg seme dah janji,xkan publish gambar tu utk tatapan umum..
ada la utk 2 sesi tu,group kami wat tajuk yg agak 'kedewasaan' sket..hehehe
sesi pertama tu,ada gambar yg dikatakan 'killer'..dan sesi terakhir lagi byk gambar2 'killer'..
sbb tu jadi rezeki kami dpt best group...
dok gitu hezri??
kepada hezri yg dibunuh oleh aku..harap maaf yer..heheheheh















































































































































































































































Tiada ulasan:

Catat Ulasan