Selasa, 31 Mac 2009

nak gi amek gambo..

bosan gak kalu keje sebuk memanjang kan...2-3 hari ni dah kembali normal..
org dah biasa2 je...xramai tahap maksima dah...aku pon buleh rilex skit..xyah nak kalut2 kuar gi "opis"..heheheheh..
kalu hari2 yg rilex ni,sblm aku sampai ke kedai,aku round2,pusing2 cari lokasi yg best2...maklumla..nak prektis ilmu2 yg belajau aritu...sebenarnya untung gak duk kat tempat aku ni..yg paling utama ada pantai.
dekat sesangat..dahtu byk pilihan lak tu...
yg kedua ada jeti..ada bot nelayan,ada perkampungan nelayan,ada org wat kopok,hish...banyak sgt lah...
jadi hari ni..sblm aku kuar gi kedai,aku nak singgah dulu,nak 'usha' tempat2 yg best sblom aku snap beberapa keping gambo...aku ni dlm proses belajau lagi,gambo2 yg aku snap nak kena anto ke guru besau yg bernama Sepul Nang..kami x-f/camper ada forum utk dkritik gambo2 kami..so,dgn cara tu la kami blajo skrg ni...

1 ulasan:

  1. ha bagus tew ...kalau ada gambar anok ley post ke photo review kat photomama .com jugerssssssss kat sini mmg special utk gambo anak anakkkkkkkkkkkk

    BalasPadam