Rabu, 8 April 2009

tido...

adehhh..sakit tengkuk...pekena tido yg terlampau...
toh hape kena...malam tadi tutup kedai awai..pukoi 12.30 dah off lampu..pukul 1.30 siap bkemas...
yg sebenarnya,ramai dr staff2 aku cuti,dpt gaji cuti ler diorang..
dah aku pun,time2 pkeje xwape cukup ni,kena save skit energy tuk esok dan seterusnya...
kebetulan pulak mlm tadi ada live ECL...hehehehe..tu yg jadi point utama...
tapi la kan...sbb aku ni dah masuk tahap 'workaholic'..dpt rilex,dpt rest je..,melampau2 pulak terlebih tido...
pas habis je bola,ngam2 ngan suboh..lepas je smyg,aku sembam bdn dan...krohhhhhzzzzzzzzz...
arini pukol 3 ptg aku bangun...
warghhhh!!!!nikmatnya...lama xmelayan tido sebest gini...hehehehe..
tapi kalu amalkan selalu...jadi sembab laaa badan..
dan kini..aku nak gi mandi..nak smyg..nak bersiap masuk opis kesayangan aku

1 ulasan: