Rabu, 1 April 2009

cuba2...

yg sebenornya..aku ni mmg byk lagi tok reti pasai ngambik2 gambo ni...ni pon sessi coba2 dulu..pasai angle,pasai framing,pasai lighting...byk lagi arr nak kena study...
tapi sbb aku berpegang pada satu prinsip...anak kecik,baru lahir mana boleh terus berjalan...ada yg 8bulan dah buleh bjalan,cam anak moon n sutan...cepat..hehehe
anak sulung aku 18bulan baru leh bjalan..haaaaaa....lambatnya nak dapat...
tapi gitu la kan...nak pandai apa2 hal,keno sabor...kena byk mengaji..
walaupun dalam kursus dulu,SN salu je sebut..ilmu2 yg awak dapat seme ni,adalah segala ilmu yg kalu nak belajar mgkn amik masa setahun dua..tapi dah dimampatkan supaya kamu boleh dapat dalam masa 3hari...
fuhhh....dok gilos ke kalu dgr gitu...org nak dapat dlm setahun,kita leh dapat dlm 3 hari...
tapi tu la...ilmu dia leh laa kita padat2kan,jadikan cara ringkas..ibarat dari buku teks kepada buku nota...
hakikatnya pulak..prektis,latihan,latihtubi,yg tu mana buleh nak 'kompres'...yg tu kena buat sentiasa..kena slalu buat...dgn cara tu la nnt i'allah kita akan mahir...dok gitu ke??







sebenornya..ni tempat budak2 aku duk mancing malam2..pas habis keje...best wooo...byk tempat2 yg buleh dijadikan aktiviti kalu duk sini...
sbb tu kalu kengkawan aku mari,aku senang hati..xrisau..sbb byk sgt tempat nak dilawati..byk pilihan...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan