Selasa, 2 Februari 2010

terlalu sibuk

start dari 28hb,sehari pas raya aji,aku sampai tika ni xlekang ngan khija..
kalu keje opis gak,ibarat GM..eheh..tak pon CEo..
tahap kritikal..rezeki ni,bila sampai masa nak datang,bila dah sampai ketika Allah nak bagi,
toksah tolak la,mmg dia dtg..sama gak bila masa Allah tak izin,toksah duk wat la cmana pon,mmg takleh...

nak ditakdirkan,rezeki aku Allah murahkan dari pas raya sampai tika ni,ni baru aku leh naip..leh jenguk2 blog aku sdiri..sampaikan aku duk menung 5-6minit sbb tak ingat username dan p/word..

dan disebabkan kemurahan dari Allah,aku leh meng'alter' kedai aku yg masa aku ambik dulu ibarat reban ayam berskala besar..dan skrg dah sedap sket mata nak mandang..

tanpa bantuan eric leong,ku gagahkan jua mengikut kadar nafsuku..hehehehe.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan